/Files/images/shool/2020-2021/img241.jpg

Проблема, над якою працює навчальний заклад:

"Формування громадянина з демократичним світоглядом, шляхом впровадження новітніх технологій для розвитку конкурентноспроможеної, творчої особистості"

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- залучення молоді до національної та світової культури;

- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

В області формування виховної системи школи зроблено:

1.. Створено дитячу організацію « Ізвораш»

До неї входять учні 2-х-7х класів.

2. Створено та працює Учнівське самоврядування школи.

сформовано керівництво та система роботи У С

Голова У.С-Порстолатій Роміна

Заступник-,Брябін Тетяна

Секретар-Скакун Анастасія

5 комісій, 5 комітетів, 5 служб яких очолює голови структурних підрозділів.

У.С. школи займається організацією та проведення різних акцій, випуском шкільної газети «Дзвіночок», контролює роботу волонтерських загонів.

3. Створена система позакласної роботи

На безкоштовній основі, близько 80 % учнів школи відвідують секції та гуртки (деякі по кілька найменувань).

4. Сформовано шкільні традиції

проведення таких заходів (День знань, День здоров'я, День вчителя, День туризму, Новорічні свята, День захисника Вітчизни, Козацькі забави, « Концерт до 8 березня, Зорепад, Танцювальний марафон "Танцюють всі", тиждень початкової школи, тиждень "Іскри натхнення", День Перемоги, Останній дзвоник, Випускний вечір, пришкільний табір відпочинку).

5. Встановлено зовнішні зв'язки з соціальними партнерами.

6.Обрано і працюють батьківські комітети, батьківський всеобуч.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за системою.

Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи;

- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

Отже, виховна система нашої школи — це комплекс виховних цілей, спільність людей, спосіб життя учнівського колективу, всі аспекти якого підлягають одній меті, забезпечуючи у процесі свого функціонування досягнення заданого результату .

Стратегія роботи на новий навчальний рік це дитина, яка повинна бути насамперед здоровою, володіти сучасними технічними засобами комунікації, зорієнтованою на професійне самовизначення, уміння робити вибір, знати та поважати закон, знати права свої та чужі.

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників

Кiлькiсть переглядiв: 518

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.